Den lilla magen

Christopher vaknade vid 23 igår kväll å grät helt hysteriskt tror han hade ont i magen och va hungrig...
Men först försökte jag få honom å somna utan välling för jag tänkte att magen kanske behöver vila lite men jag tror jag försökte i 40 min å de gick inte så då gjorde jag i ordning en flaska välling men nu va de välling från 8 månader för vi åkte å köpte en låta sån igår för vi misstänker att det är 1 års vällingen som ställer till de för honom... Å efter han slurpat i sig flaskan så somna han men vakna några timmar senare å va hungrig igen så de va bara å kliva upp å ge honom en flaska till å så sov han till 06:30 i morse..

Så nu kommer vi bara ge välling från 8 månader å vänta me 1 års vällingen..
Så idag kommer han bara få välling å katrinplommon pure å så hoppas vi att de blir ordning på hans magen för när magen är bra igen så ska vi börja med å ge lite vanlig mat i några dagar å se om det är de som gör han så hård i magen... Och sen kanske pröva me å ta in väldigt lite 1 års välling och se hur de blir då..

För man vill ju gärna veta vad det är som gör honom så här hård. så det inte är nåt hans lilla mage inte tål..
Men nu kör vi me bara 8 månaders välling idag å så lite katrinplommon...

Vi köpte plommon på burk igår så jag ska koka iordning dom idag å göra egen puree å ge honom lite...

Han bajsade igår men de va riktigt kämpigt för honom så får se hur det går idag om han kommer bajsa och hur de kommer gå för han fick en hel del katrinplommon pure igår så jag hoppas att de har hjälpt lite...

För om inte de blir bättre av de här vi ska testa nu så måste vi ju söka så får dom ta reda på vad det är.. Men vi misstänker 1 års vällingen i första hand, sen funderar jag lite på om de kanske kan vara den vanliga maten jag har börjat laga till honom så vi kommer ta detta i små små steg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0