De oväntade samtalet...

Eftersom vi har hämtat bilstolen ur farmors bil så trodde jag inte att hon skulle ha Markus idag de va absolut inget jag hade förväntat mig, men så ringer min faster och säger att hon ska köra hit farmor så tar farmor en promenad till affärn å sen hem så dom kommer hit å Nu är Markus på väg till "mummu"..

Men jag sa till min faster att hon inte behövde hämta markus idag men då sa min faster att hon vill ha Markus idag och då hindrar jag inte henne men jag sa till min faster att förklara för farmor att hon inte ska känna sig tvungen att ha honom bara för att hon har haft de för de va lite lättare för henne å hämta markus när stolen fanns i hennes bil..

Så jag sa till min faste att om farmor känner att hon pråmt vill ha markus så kan hon ta bilen hit å parkera på våran plats å sen när patrik hämtar Markus så kan han köra hit farmor på samma gång så tar hon bilen hem härifrån då behöver hon inte gå så jätte långt och de tyckte min faster åxå va en bra idee :)

Markus har tagit på sig sin mössa själv och han valde den själv åxå bland alla sina mössor och då blir man så här jäkla söt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0