Bara mina :)

Igår när jag lämna och hämtade på dagis så vräkte de ju ner så hela jag vart ju så blöt man kan bli å mina strumpor va kanon blöta eftersom jag inte äger några gummistövlar..
Så jag sa till putte att de måste jag köpa eller önska mig när jag fyller eftersom jag fyller nästa fredag å inte alls vet vad jag vill ha så tyckte jag de passade bra å önska sig nåt så behövligt som ett par gummistövlar..

Så då kollade vi på gummistövlar åt mig i samma veva som vi köpte markus gummistövlar å gympadojor å jag hittade dessa fina som jag föll för direkt :)

Nu är de bara ett svart regnställ som saknas de kanske jag åxå ska önska mig när jag fyller eller köpa när jag får mina pengar... De hade behövts igår kan jag lova... Men de kommer säkerligen regna fler gånger när de är dags å lämna å hämta på dagis :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0