Att fylla år...

Ja i fredags fyllde jag år vilket inte kändes nå speciellt överhuvudtaget kändes som vilken dag som helst..
Kändes jobbigt me allt besök ville ju inte fylla år alls så :)

Emma å chrille va över i fredags kväll å grattade mig..
I lördags kom min pappa, farmor, farfar, min faster och så puttes föräldrar å fira mig...
I söndags kom min lilla syster Malin över på en bit tårta..

Den 28:e ska min mamma å lillasyster lina fira mig...
Det är inte alla som har firat mig än tyvärr så helt slut på "denna jobbiga födelsedag" är det ju inte riktigt än hehehehe..

Jag vill tacka alla för dom fina pressenterna...


Av emma å chrille fick jag:




Av pappa fick jag:








Av min faster fick jag:


+ 200 kr


Av Patriks föräldrar fick jag:




Och av min farmor och farfar fick jag 1000 kr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0