Annolunda frukost..

När man har en son som är väldigt svår när det gäller mat..
Så får man hitta sina små knep för å få i honom nån form av mat..
Han har alltid vart lite svår me jusst maten men nu har han kommit in i en period där inget duger och det är tufft kan jag lova.. man vet inte riktigt vad man ska hitta på å ideerna börjar ta slut..

De han helst vill äta är sin välling och självklart får han de men efter att vi försökt få i honom vanlig mat..
Och jag vet att folk har åsikter om de å tycker att äter han inte mat så låt honom vara hungrig tills de är dags å äta igen men jag kan inte låta mitt barn gå hungrig...

Om jag gör rätt eller fel får alla tycka som dom vill... men jag känner inte för att låta min son gå hungrig...

Så imorse ville han inte ha vanlig smörgås så då prövade jag å bre lite smör i ett korvbröd hehehehe och de gick hem.. En väldigt annolunda frukost men han åt ju så vi får se de som ett plus och att han äter är ju huvudsaken..

Hoppas bara att denna mat strejks period lägger sig snart och att han vill börja äta lite snart igen, för han har aldrig vart stor i maten till skillnad fråns hans lillebror som äter precis allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0