Å-bryggan

Igår hade jag å mamma en "mor och dotter" eftermiddag/kväll.
Vi gick ner till å-bryggan å satt oss.. Mamma beställde in en cider åt mig å en öl åt henne å sen beställde hon in rökta räkor, bröd å aioli åt oss å fy satan så gott de va..
Å de beställdes in mera dricka åxå tror jag hade druckir 6 cider när kvällen va slut så jag va lite halv full kan jag ju lova men kul hade vi..
Å efter en stund kom min lilla syster malin å hon fick en cider å så vart mamma å malin hungriga så dom beställde in lite mat malin tog en räkmacka som jag va tvungen å smaka på å den va god.. Mamma beställde en bakpotatis me skagenröra även den va super god...

Sen så gick jag hem rastade jason å gick å la mig alla sov när jag kom hem va hemma efter 22 så de vart en bra kväll å de är inte ofta jag är barn å man ledig så de va behövligt å bara får vara :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0