Underbara vän..

Ja idag kommer min kära vän Erika hit från gbg..

Hon hade hemlängtan å bestämmde sig för att komma upp ett tag vilket jag tycker hon gör helt rätt i för vi har saknat henne sjukt mycket så de ska bli skitkul...

Hon kommer hit idag vid 17 taget å så ska vi bara umgås..
Hon ville ha stuvade markaroner å falukorv till middag så självklart ska hon få de ;)

Sen imorrn bitti ska vi ut på en morgon promenad å lämna hennes busunge Markus på dagis sen hem å ta igen lite förlorad tid å vem vet kanske blir att vi bakar lite jag fick ett mess av henne igår där de stod att jag minsann skulle få baka lite när hon är här för hon vill smaka så självklart ska de bli lite bak å så kan man ju kanske ha en picknik i parken me barnen å lite fika MYYYYS.

Vi kommer nog å vara ute mycket me Markus å leka när han är hemma vi får sitta å snacka massa skit å lata oss medans han e på dagis :)

Jag sa till honom idag när jag lämnade honom att tant kommer idag då titta han på mig å sa "tat" Som är hans ord för tant så han vet att tant är erika å han brukar ringa till henne då å då å prata på för fullt :)

Så han kommer nog bli glad när hon kliver innanför dörren å hon kommer ju bli överlycklig när hon ser honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0