The day

Jaha idag vakna jag 1 hel timme innan klockan ringde men de va rätt mysigt för christopher vaknade samtidigt å vilåg å mste en mssa  sängn..

Men nu sitt hn hä i babysittern me lite mat i magen, ren blöja å dagens outfit :)

Markus sover fortfarande jag måste väcka honom snart om han inte vaknar själv snart... Annars hinner han inte äta frukost å så innan dagis vilket är ett måste för honom som är så himla aktiv..

 

Sen blir de morgonpromenad vilket ska bli sååå skönt å självklart ska jason få följa med för han går verkligen sååå fint bredvid vagnen så det känns helt underbart att man kan ta två flugor i en smäll å så ska han få följa med å hämta sen åxå...

 

Sen när vi har lämnat Markus på dagis så blir de hem å röja lite snabbt för de ser ut som en boomb har ramlat in här eller nåt känns inge kul... å sen vid 11 så ska jag möta upp putte på stan vi ska skriva på lite papper sen hem igen å röja lite till innan de e dags å möta upp min underbara vän Jenny...

 

Vi ska ta en promenad till dagiset å hämta prinsen å sen blir det hem hit eller om vi stannar till i en lekpark det återstår att se så långt har vi inte bestämmt än...

 

Nä nu måste jag smyga in å väcka markus önska mig lycka till för han brukar bli så tjurig när man väcker honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0