sömnlöst..

Ja även denna natt har vart hemsk.. Bara ett fåtal timmars sömn..

Christopher har haft hög feber å skrikit å gråtit helt hysteriskt har vart otröstlig och det har vart jätte jobbigt å se honom sååå ledsen..

Han fick en alvedon sup men den verkade inte hjälpa så bra så efter ett par timmar så vart de flytande alvedon som han i vanliga fall brukar spotta ut men inatt så fick vi i honom de han skulle ha å så la jag honom i min famn i sängen å så öppnade vi balkongdörren å 30 min senare sov han men dessverra så sov han bara i typ 4-5 timmar så nu har vi vart vakna sen kl 07..

Markus vaknade nyss å putte sover fortfarande..

 

Vi ve int om det är tänderna som spökar eller om han har ont i magen...

Så idag blir de å köpa katrinplommonpure å ge honom så han får tömma magen så får vi se om de är bättre ikväll.. Det gör ju sååå ont i mig när han skriker å gråter så som han har gjort nu 2 kvällar/nätter..

 

Så ni får hålla tummarna att de blir bättre ikväll/natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0