Sköönt..

Ja nu är morgonpromenaden gjord å Markus är på dagis å njuter i fulla drag...

Han fick gå ut å leka direkt så hans lycka va verkligen gjord,, jag fick en puss å sen vinka han å sa hejhej så glatt innan han sprang ut på gården min lilla prins :)

Jag är glad att jag inte ringde börje igår för de tänkte jag göra men så kände jag fan efter att ha moffat lite godis å cola så jag tänkte nej fan jag måste ut å röra på fläsket å det va heeelt underbart i detta väder jag njöt verkligen till tusen...
Å jason älskade att jag tog rundan själv för då får ju han följa me vilket inte går när Börje lämnar markus på dagis så 2 flugor i en smäll vart de..

Men jag e ju mindre duktig nu som sitter å dricker cola men jag kan verkligen inte låta bli när det finns hemma så jag skyller på de :)
För hade de inte funnits hemma så hade jag inte druckit de men men får se de som så att jag ska ju ut å gå samma vända sen när markus ska hämtas så de blir kanske plus minus noll i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0