Ryck...

Ja jag fick nå ryck efter en stunds vila i soffan :)

Jag har tagit reda på ALL ren tvätt dvs 2 propp fulla torkvindor, tömt diskmaskin, slängt in överdragen på alla kuddar i soffan, bara dom man sitter på kvar å dom ska åxå in i maskin idag men jag får inte bort dom själv så måste invänta hjälp :) nu är en maskin me vanlig tvätt igång, jag har ställt ordning sakerna i Markus rum blir å dammsuga där sen idag..

Blir nog även att baka lite idag men vad som kommer att bakas är inte bestämmt än..

De lutar åt chokladmuffins me polkagriskross, maränger eller småkakor... får se va de blir för gott ;)

 

Snart dags att hämta hem markus å jag känner att ag har fått en del gjort medans han har vart på dagis vilket känns skönt som tusan.. När han kommer hem ska han få varva ner till en film innan de blir röj här hemma jag bruka göra så dom dagar han går på dagis :)

Å så ska han självklart äta mat när han kommer hem för han brukar äta dåligt på dagis :(

 

Vilket underbart väder shit va glad man blir jag verkligen älskar vår å sommaren jag får så mycket energi då å vill så mycket..

Erika brukar säga att jag har blivit värsta husfrun som håller på å fixar me nåt hela tiden :)

Å de kanske stämmer men jag bara sprudlar av energi såna här dagar skulle behöva tvätta mina fönster åxå men får se när det blir :)

 

Ha en bra dag alla mina vänner för de ska jag ha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0