Premiären...

Ja igår va ju jag å Putte på en vip kväll för de nya stället chopchop som öppnar för allmänheten imorrn å de va riktigt gott... Så det får helt klart tummen upp av oss :)

Och vi tog ju självklart me oss Mat till Emma å Chrille åxå som va barnvakt åt våra prinsar..
Å dom vart glatt överraskade å de va precis våran tanke så de kunde inte ha blivit bättre :)
Och även dom gav maten tummen upp..

Igår va ju första gången vi lämnade bort Christopher å de gick lika bra som när vi lämnade bort Markus för första gången :)
Jag är en riktig höns mamma och de kan jag erkänna, mina barn är mitt allt å det är orsaken till att jag är den hönsmamma jag är men när de gäller att lämna bort dom så har jag inga problem med det om det är till rätt person så jag vet att barnen har det bra å det är ingen tvekan om att dom har de bra hos emma å chrille så det kändes helt rätt å lämna till dom :)

Det finns några personer till jag kan lämna till utan problem för jag vet att dom älskar mina barn som om dom vore sina egna precis som emma å chrille och ni vet vilka ni är :)


Idag ska vi på dop... det är lilla oliver som ska döpas...
Det ska bli trevligt hoppas bara mina barn håller sig lugna hehehehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0