Maränger...

Jag älskar att baka maränger...

Igår vart de 2 satser... 1 röd och 1 blå... Och marängbaket fortsätter så klart idag :)

Men har inte bestämmt hur många satser det kommer att bli än... beror lite på..

Men jag ska baka gröna, och så ska jag ha i lite kakao i en sats, å så ska jag testa å ha i krossad polkagris i en sats... Jag ska ju göra maränger i en massa färger till Markus 2 års dag så då börjar jag i god tid me å testa mig fram så jag vet vad som ser kul ut å passar till ett barnkalas det ska ju vara färger i massor när det gäller barn tycker jag :)

 

Och så har zandra sagt att hon måste få smaka mina maränger å självklart får hon det..

Så dom skulle kanske komma över på en maräng fika idag vi skulle höras under dagen å de skulle passa oss kanon för jag ska ju vara hemma å baka, tvätta å plocka så denna boomb som har landat här försvinner..

Å att förvänta sig att få nån hjälp av putte räknar jag knappast med för man får typ tjata på honom i 1 vecka innan han fattar att han ska göra nåt och det blir jag sååå sjukt galen på så jag orkar inte tjata..

 

Jag vill ha ordning å reda när jag drar till ullared så jag kan komma hem till ett fint hem å packa upp alla mina fynd :) Sist jag åkte så såg de förjävligt ut när jag kom hem å då va de undanplockat när jag åkte... De stod disk över allt å låg saker över allt jag va nära å döda putte fan va arg jag va....

 

Han som alltid har sagt att jag går ju bara hemma när jag e hemma me barnen han verkar glömma att det är jag som sköter hemmet åxå... För han klarade uppenbarligen inte av att ta undan efter sig samtidigt som han va hemma med markus..

Så det ska bli kul å se hur det ser ut den här gången..

För farmor ska ha Markus å Marie ska hjälpa putte me christopher så ser de ut som en boomb när jag kommer hemm denna gång då slår jag nog fan ihjäl putte..

Då kommer min ilska vara vidrig :)

 

Nä nu har Markus vaknat vilket innebär att jag kan börja baka maränger :)


Kommentarer
Postat av: Marie

jag blir lite halvstressad. Vet inte när vi får nycklarna till lägenheten. Men jag skriker om det blir så att jag inte har möjlighet att ta honom. men skulle vara helt underbart att få ta ut honom på en promenad. Jag vill också till Ullared!! :D

2011-04-17 @ 11:19:04
Postat av: Jag...

Kan du inte ta honom så kan du inte det är inte mer me de då får putte känna på lite hur det är :)

Men förstår att du vill, men de blir dom de blir gumman.. Jag å emma åker antagligen i höst åxå försök spar lite pengar å följ me då??? Men inget är bestämmt än men de vore så kul å jag vill ju dit igen :) Jag ska försöka spara så jag har till en tripp i höst åxå.. Puss

2011-04-18 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0