Liten uppdate..

Ja jag har hållt på för fullt här hemma..
Jag har bakat bröd, kanelbullar och vaniljbullar å gott blev de kan jag lova.
Jag har tvättat en massa, bäddat rent alla sängar och badat barnen.
Jag har plockat å fixat lite me inredningen här hemma å tagit en låång promenad me Jason..
Ja så här såg min Tisdag ut :)

Idag får vi se vad som händer blir kanske å starta en maskin tvätt till å sen kanske smaska i sig en bulle hehehehehe.
Marks är på väg till dagis me sin farfar han ville lämna hela den här veckan sa han å då får han ju självklart göra de :)
Han sa att han tycker de e så kul å träffa sina barnbarn å att han mer än gärna rör på sig vilket jag vet att han gör dagligen.. Han e en riktigt hurtbulle :)

Så de blir en promenad för mig å christopher när vi ska hämta hem våran lilla prins å får se om jason får följa med, han drar ju så jävla mycket dom första 20 minuterna å de e inte lätt när man har vagnen me sig men å andra sidan behöver de ju tränas å p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0