Lite uppdate

Jag har fått höra att jag ska blogga lite mer :)

Så här kommer en lite uppdatering...

 

Igår så bakade jag 2 satser maränger... De vart 1 sats me polkagriskross å så vart de 1 sats me choklad maränger.. Polkagrismarängerna vart super goda men chokladmarängerna vart lite torra men dom går självklart att äta ändå :)

 

Jag dammsugade även hela lägenheten å torkade alla golv och plockade lite.. Men efter en stund så flög de in en massa frön från träden eftersom jag hade öppnat upp å vädrat men men får väl ta ett varv me snabeldraken igen... Det är även lite grejer som ska ut i förrådet å grejer å så ska vi hämta ner parasollet :)

 

Jag planterade även ut våra smultronplanter och våran jordgubbsplanta å våran hallonbuske på balkongen igår.. får se om dom tar sig för dom har ju stått inne hela vintern..

 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl tvätta lite för tvättkorgen är verkligen proppfull å det hatar jag..

Sen blir de kanske å plocka lite här hemma bland sakerna å kanske byta ut lite inredning som jag älskar :)

Skulle behöva tvätta fönstrena men jag hatar de å så blir det fan aldrig bra tycker nästan dom ser skitigare ut efter jag har vart där hehehehe..

 

Bjuder på lite gamla kort eftersom jag inte får in dom som e i kameran.

     

 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0