Lite irriterad..

Ja igår när jag å christopher kom hem från sjukhuset igår på vår lilla permis så får jag möta ett hem som inte såg allt för fint ut..

Vilket gjorde mig rätt irriterad..

Jag menar hallå om jag ligger inne me Christopher så kan väl fan han plocka undan efter sig här hemma å kanske ta sitt fenuft till fånga å inse att de finns lite att göra men icke..

 

Så jag fick börja me att tömma diskmaskinen direkt när jag kom hem å stoppa in all disk som stod här och där..

men så mycket mer orkade jag inte göra igår för jag va/är helt slut..

 

Sen kom natten å christopher började skrika en massa å då har putte mage å säga till mig å ta honom men då fick han höra ska ni veta..

Fan va arg jag va han fick ju för fan sova en hel natt när jag låg på sjukan me Christopher å jag kan ju säga att jag INTE fick nån sömn där uppe för christopher bara grät å grät...

 

Nu har jag plockat undan lite tvätt startat diskmaskin å tvättmaskin blir å köra ett par maskiner idag för tvättkorgen va överfull å så ska jag bädda rent i våran säng idag.

 

Dom har ännu inte ringt från sjukhuset :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0