Lite bättre...

Ja ni som läste min blogg i går lär ju tyckt att jag va värsta bitter fittan :)

De kanske jag va men de va i alla fall nåt jag behövde för idag känns de bättre..

Ibland behöver man få ur sig vad man tycker och tänker även om de leder till konflikter man orkar inte gå å bära på allt hela tiden, man är inte mer än människa..

Men nog om det.

 

Ja nu är min lilla prins på dagis å han gick dit me farfar vilket han tycker är kul han e så glad när farfar knackar på dörren.. Förhoppningsvis så mår christopher bättre nästa vecka så vi kan lämna busfröt på dagis..

Jag har målat lite på markus säng men den är låångt ifrån klar de är en bit som måste målas sen måste nog allt målas en gång till.. Så våran tanke att han skulle börja sova i den i helgen är nog bara att glömma :(

Hade de räckt me en strykning efter grundmålningen så hade våran tanke gått igenom men de ser ut som de behövs en strykning till...

Men vi får kolla på de där när putte kommer hem å allt har torkat..

 

Sen ska vi ta tag i bordet å stolarna i hans rum.. dom är röda för tillfället även dom ska bli vita me lite roligt på :) antingen lite bilar eller bokstäver jag tycker nog bilar men får se vad putte säger..

När de är målat i vitt så ska de klistras på lite roligt klistermärken å sen lackas så att dom inte kan pilla bort märkena :) Kommer bli så jäkla snyggt :)

 

Idag blir det inget bak bakade typ hela dagen igår hehehehe så nu får de räcka för några dagar i alla fall..

Chrille sa igår att fika bordet inte fick se ut som igår varje gång dom kommer för då kommer dom rulla fram heheheheheh :)

 

Nä nu vill christopher ha lite mat

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0