Inget Ullared...

Nä det blir inget ullared för mig å Emma den 30:e april :(

Det va tydligen för några som hade bokat så resan blir inte av...

Jag vart verkligen JÄTTE ledsen när Emma ringde å sa det igår för jag har gått å längtat som en tok ända sen resan bokades å de va ett tag sen..

Å så har vi levt fattigt här hemma så jag har kunnat spara.. För jag ville ju ha med mig 10 000 kr..

Så jag va verkligen jätte nere igår kväll men nu har jag lugnat mig lite hehehehe.

får väl kolla när en ny resa går men gärna att den ska gå snart för jag vill verkligen dit :)

Visst nu hinner man ju kanske spara lite mer men det är ju inte så där jätte kul å leva fattigt heller så vi får se hur jag gör med den saken beror ju lite på åxå när de finns en ny resa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0