Heeelt underbart..

Ja i Tisdags vid 17 tiden så mötte jag å Markus upp erika vid station..

Sen gick vi hem hit å bara va sen åkte vi å köpte mat från chopchop vi bjöd henne sen hem hit å bara va.. Sen började vi baka hehehehe tror jag har fått bakfeber eller nåt hehehehe.

Hon sov här sen upp å lämna på dagis sen hem hit å så började vi röja lite å baka å snacka en massa skit å sen sprang tiden iväg å så helt plötsligt va de dags å hämta hem lill prinsen igen :)

Hem hit börja me maten å sen vart de å se en bit av filmen kogänget sen tappade Markus intresset å då va de bus i mängder som gällde.

Erika lekte kurragömma me honom å han sprang runt här å leta å skrek "tat" som betyden tant så söt va han :)

 

Sen vid 19:30 så gick hon till sin morbror hon skulle sova där..

Hoppas hon hinner ses igen innan hon åker jag vet att hon har många hon vill hinna träffa när hon är här men jag messa henne nyss å kolla om hon hade tid å komma på en lunch å en fika idag får se vad hon svarar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0