Gjorde jag rätt?????

Ja igår åkte vi å handlade blöjor å välling å allt sånt till barnen jag lånade från gekås pengarna som ska tillbaks direkt barnbidraget kommer... Vi va tvungna för de va typ slut på Markus välling här hemma...

Å så köpte vi påskpressent till barnen..

Markus fick ett godis ägg men de får han vänta med tills i helgen :)

Christopher fick en aktiverings sak...

Å självklart så köpte vi även en liten påskpressent till noah å de vart en liten leksak å sätta fast på vagnen som han kan pilla me när dom är på promenad...

 

Jag å Markus åkte å lämnade den.

Vi pratade typ inte alls me varann men Markus pratade en massa me dom å dom med honom å sen när vi skulle åka så ville inte Markus riktigt utan han tog ett steg in å jag sa då men Markus vi ska åka nu pappa väntar ju i bilen... å då sa heidi men han får jätte gärna stanna... Så då fick han det eftersom han ville det...

Han va så glad över att se dom...

 

Men de kändes lite konstigt å lämna honom där när man är osams, lite olustigt på nåt sätt svårt å förklara å jag har inte kunnat skaka av mig den känslan helt än så jag vet inte om jag gjorde rätt...

 


Kommentarer
Postat av: Micaela

Det tycker jag att du gjorde. Jag tycker att det var vuxet av dig att kunna bortse från vad du tycker om Heidi för att dina barn ska kunna ha en relation med dels sin moster, men framför allt sin kusin.

2011-04-11 @ 20:12:54
URL: http://micaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0