:)

Maskin nummer 2 är i full gång, diskmaskin är tömd å disken som stod på bänken är i, sockerkakan står i ugnen hehehheeh jag har typ bakat nåt varje dag i över 1 vecka men det är ju sååå kul :)

Men bak tillbehören börjar ta slut så måste åka å handla å fylla upp så man kan baka mera hehehehe :)

Jag hoppas Putte bara jobbar halvdag idag så vi kan åka till dagis å hämta Markus för jag känner inte alls för den promenaden idag :(

Sen ska jag kolla me putte om vi inte kan åka å kolla efter träfärg så vi kan börja måla sängen Markus ska ha..

Vill få klart å ordning på sånt..

 

Emma ringde nyss å vi pratade lite om ullared.. Fanns 2 datum i maj ena typ den 15:e å de andra typ den 28:e om jag minns rätt.. å hon skulle boka båda om de gick så får vi verkligen hålla tummarna för att nåt av dom datumen blir av :) Inge kul när de inte blir nåt bara för att de e för några som har bokat när man själv verkligen vill dit.. men men så e tydligen reglerna :(

 

Nu är putte ledig fre, lö, sön å mån.. lite låång ledig så vi får se vad vi hittar på för skoj hoppas de blir lite fix här hemma.. kan man ju göra medans barnen sover för då har man ju lite tid för sånt som dom inte tycker e kul :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0