Vilken vecka...

Ja den här veckan ha jag verkligen fått en massa hjälp med Markus.
I måndags så va han ute med sin farmorå farfar.
I Tisdags va han hos min farmor å farfar
I Onsdags va han ute me sin farmor å farfar.
Å igår va han hos min farmor å farfar..

Och idag ska han ut me sin farmor å farfar om det är fint väder..

Inte tackar man nej till sån hjälp :)
Skönt å bara få vara lite ibland..
Idag ska jag försöka ta hand om all tvätt,både den rena å den skitiga..
Ska fan byta sängkläder åxå å ta en riktgt lååång å varm duch ikväll kan ju inte bli bättre..

Sen kanske de blir lite mys framför nån film me å gottis till å en massa tända ljus..
Måste ju fira att putte går på 8 veckors ledighet han jobbar sista dagen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0