Uppdatering..

Ja nu känns de som evigheter sen jag uppdaterade min blogg men de kan ju bero på att vi har virus i datan så den funkar lite som den själv vill å oftast kommer man inte ens ut på internet så jag hoppas verkligen jag kan avsluta detta inlägg innan den lägger av..

 

Vi har börjat potträna Markus å de funkar bättre än jag kunnat hoppas..

Han sitter mer än gärna på sin egna toalett/potta men de har inte kommit nåt i den men de e bara å fortsätta å sätta honom på den en stund ett par gånger om dagen :)

 

Vi har även köpt en syskonvagn.

Begangnad så klart å vi hitta en typ 3 kvarter i från oss så de kunde inte bli mer perfekt.

De ingick en hårdlift vilket va perfekt för de e ju i den lillen ska ligga så vi har köpt en åkpåse till liggdelen för Markus har ju en redan så de e ju klart att lillen åxå ska ha en..

Sen har vi fixat lite på vagnen för de va lite små skavanker vi ska in till babyproffsen på tisdag å få tre knappar dit satta som har lossnat sen e allt fixat på den tror jag.

 

Jag har börjat pumpa lite vi köpte bröstpump igår än så länge kommer de jätte lite men de stod att de kunde ta tid innan de kom igång så de e väl bara hålla humöret uppe å fortsätta :)

 

Nu är de inte lång tid kvar innan lillen e beräknad att komma imorrn e de 2 månader kvar.

Å Putte jobbar bara den här veckan å nästa sen e han hemma i 8 veckor å de känns så skönt för jag behöver verkligen få sova ett par nätter känner jag å min rygg behöver vila Markus börjar ju bli tung nu så de känns i ryggen ibland..

 

Ja de va lite uppdatering om vad som har hänt sen jag bloggade sist.


Kommentarer
Postat av: Heidi

har du ingen koll? den 9:e september är det 2månader kvar för er bebis :P haha. För den är väl beräknad den 4:e?

2010-09-03 @ 10:52:53
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0