Söndag..

Ja då va de redan söndag igen.

Veckorna bara springer iväg.. Vi va iväg igår å köpte mat, blöjor, påster, nappar, gummistövlar å strumpor åt lilleman. Fan orka imorrn när barnbidraget kommer då ska väl alla iväg å handla skönt å ha de gjort.

 

Så nu ska jag leta rätt på alla gamla nappar han hade å kasta så får räcka me dom 2 vi köpte igår för han har bara napp om han blir riktigt riktigt ledsen så dummt å inte ha några känns de som.


Vi har börjat kolla lite på vinter kläder till Markus å de e ju inte billigt kan jag lova.
Skorna vi har hittat kostar nästan 600 kr å overallen kostade mellan 700-800 kr och så ska han ha vantar, mössa å halsduk åxå.. Men de får kosta va de vill har jag sagt till Putte för bra grejer ska han ha.
Skulle aldrig köpa nå billigt skit bara för å spara pengar, fattar inte hur vissa kan göra de..


Nä nu ska jag lägga mig en stund lillen i magen tycker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0