Pust å stön..

Jag har haft ont i magen till å från hela dagen :(

Har vart mindre kul men finns inte så mycket att göra.. bara bita ihop å köra på..

Markus sov mellan 11:30-12:30 å kl 14 vart han hämtad av sin farmor å farfar så jag har kunnat vila lite vilket jag gör nu åxå har precis kommit ut ur en VARM duch å de va skönt vill jag lova..

Har även gjort min middag den står i kylen å vääntar på å bli uppäten vart en kräftsallad :)

 

Sen ska vi iväg en stund å fira min kära faster som fyller år idag kommer bli sjukt å motstå alla hennes goda bakverk hehehehe men va fan de e fredag så lite får man allt äta hahahahaha.

 

Till lunch vart de kassler å kokta grönsaker å efter de åt jag en avocado å ett glas vatten..

Skulle vilja vara duktig å vara ute å gå åxå men de e nog bara å glömma för jag får skit ont när jag går känns som riktigt kraftigt håll as obehagligt e de i alla fall så de blir ju inte många promenader för min del :(

 

Idag är de 2 månader kvar..

Eller ja lillen e beräknad komma om 2 månader den 3:e november men får se när h*n bestämmer sig för å titta ut.. Vilängtar i alla fall massor efter att få träffa dig å se va de e för en liten skrutt som har bott i min mage den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0