Promenad.

Ja så fort Markus har vaknat blir de en promenad för hela familjen.

Rundan vi går tar ca 40 min å är alldeles lagom. Tog rundan i går åxå å ska försöka göra de varje dag fram till förlossningen.. Å sen vore de bra om man även kunde fortsätta gå den dagligen efter förlossningen. Ska höra med Erika om hon har lust å peppa mig å dra ut mig dom dagarna inte lusten finns där.

Vill ju verkligen gå ner mina graviditets kilon.. De e inget jag vill gå å bära på allt för länge men jag vet åxå att de inte är så lätt å bli av me dom så därför hoppas jag på lite extra stöttning från Min Erika..

 

Sen när vi kommit hem från promenaden blir de å börja me maten de blir en pastasås me kyckling å curry å så klart pasta till de. as gott e de.

 

Jag har tvättat lite idag vilket jag gör dagligen känns de som.

Ska bädda rent i Markus säng när han har vaknat så då blir de å starta en maskin till.

 

Imorrn ska Markus ut på äventyr me sin farfar så jag å Putte kan ta oss upp på vinden å leta reda på lite grejer som lillen ska ha. De e ju som sagt lite svårt å fixa me sånt när Markus e hemma.

Jag har i alla fall hittat alla delar till bilbarnstolen som lillen ska ha så nu e den komplett igen hehehehe.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0