dålig uppdatering

Ja jag vet att jag har vart dålig på att blogga, men de har sina anledningar kan jag lova.

Det är nämligen så att våran data är helt cp man måste tycka skit hårt å flera gånger på tangeterna för att de ska komma några bokstäver på skärmen å d är inte bara irriterade utan de driver mig till vansinne..


Idag har jag å putte vart barnlediga i några timmar vilket uppskattas lika mycket varje gång.
Han har vart hos min farmor å farfar å härjat..
Så jag å Putte kollade på en film mitt på dagen fatta vilken lyx :)
Sen har vi även plockat lite här hemma..

Jag åt min grymmt goda kyckling sallad till lunch å till de drack jag nästan 1liter vatten duktiga jag.
Putte åt kyckling, ris å nån sås..


Markus är världens goaste unge som har en massa bus å hyss för sig hela dagarna precis så som det ska vara med barn..

Även Jason mår bra..


Vi har tvättat klädsen till våran emmaljunga vagn fick låna systers badkar vilket vi tackar för.
Så nu hänger de på tork i badrummet å droppar som bara den.
Får se sen när de har torkat om d vart rent eller inte men d hoppas jag...


Nä nu är jag trötti fingrarna av allt tryckande på denna skit data


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0