Började...

Jag började dagen me å starta en maskin tvätt å sen tog jag Markus å Jason en promenad på ca 30 min för de vart ju ingen promenad igår me tanke på att vi åkte upp till förlossningen.
Så ja tänkte försöka gå 2 stycken idag å ena e ju redan avklarad vilket känns super skönt..


Jag är väldigt trött idag känner jag så jag hoppas verkligen jag kommer ut på en promenad till lite senare.
Dom sa ju på förlossningen att de va bara bra om jag orkade röra på mig så mycket som möjligt men jag skulle undvika trappor vilket är helt omöjligt för mig me tanke på att vi bor på tredje våningen utan hiss..

Men men jag får gå lugnt å sakta i trappora så ska de nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0