Barnlediga..

Ja idag gav Markus oss sovmorgon vilket behövdes :)

Vi fick sova till 09 sen vart de en massa bus i våran säng som alltid :)

Sen blev de frukost för lillprinsen å under frukosten ringde min farmor å sa att hon ville ha honom idag så efter frukosten bar de av till min farmor..
Jason följde me å lämnade av Markus å efter d åkte jag å putte till odlarn å säppte jason.
Efter de bar de av hemmåt för lite lunch, film å tvättning :)
Nu är maskin numme 2 igång.
Tvättade även lite igår så jävla skönt å tvätta undan lite.
Blir å tömma diskmaskinen lite senare orkar inte ta de nu känner jag.

Vi skulle få mat hos min farmor vid 16 taget när vi hämtar Markus skönt då slipper man tänka på de idag :)
Jag har världens bästa farmor å farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0