05:20

Ja 05:20 vaknade Markus för första gången å då gav jag honom en flaska välling å så somnade han om till 07 å då va de bara å gå upp å jag svin trött som vanligt allt spring på toa nattetid håller på å gör mig galen...

Känns som man inte gör annat än å besöker den där jävla toan...

Nästa vecka jobbar putte sin sista vecka sen e han pappa ledig i 8 veckor :)

Å kommer lillen ut som planerat så får han ju ytterligare 2 veckor ledigt :)

 

Nu ska jag försöka börja äta lite bättre eftersom jag har vart så himla trött å slö i kroppen senaste tiden så antar jag att de e mitt järnvärde som har börjat sjunka..

 

Så imorse vart de lite fiber flingor å yoghurt till frukost å ett glas juice till de..

Å jag har inte riktigt bestämmt va de ska bli för lunch än antingen blir de en sallad eller stekt kassler me kokta morötter å broccoli... får se vad man vill ha när de e dags å äta..

 

Lilleman har precis ätit lite mellanmål här men halva bananen hamna på golvet som de mesta gör när han äter men krämen slank ner hehehe busfrö de där..

 

Jag blir kanske barnledig en stund idag mellan 14-15:30 återstår å se om puttes föräldrar dyker upp dom sa att dom kanske skulle ta markus idag så vi får se..

Å då skulle jag behöva röja undan lite här men de e ju enda chansen jag har till å vila så får se vilket de blir...

Ja e som sagt sjukt trött å seg i kroppen..

 

Nä nu blir de ett glas proviva å se om de hjälper något..

En avoccado kanske åxå slinker ner :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0