Vilka vänner <3

Ja vilka vänner man har..

Jag vill verkligen ha ett set från lundmyr till lillen jag verkligen älskar de setet å de vet Erika så hon ska köpa de till lillen så fort lönen kommit sååå gulligt..

Lillen kommer bli sååå fin i de.

Köpte ett babygym igår eller bokade ett av en kompis som säljer å de ville lilla Martina betala å ge till lillen i pressent å de va verkligen super gulligt av henne :)

 

Å så ringde Camilla mig igår för hon va lite orolig över hur jag mådde..

Jag har verkligen helt underbara vänner som bryr sig å finns där..

 

Nu gör ju alla mina vänner de men de här va bara ett exempel på vad som hände igår allt detta på samma dag inte illa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0