Sömn..

Ja sömn vad är det för något???

En självklarhet för vissa å värsta lyxen för andra..

För mig är det värsta lyxen kan jag lova... Jag minns inte när jag sov en natt igenom utan avbrott..

Dom sömnlösa nätterna började redan när jag va höggravid me Markus dvs för snart 1,5 år sen å sen har dom i princip hållt i sig eftersom Markus inte riktigt vill sova hela nätterna, utan han vaknar å vill ha mat eller vaknar å är ledsen jag undrar om han drömmer mardrömmar eller nåt för ibland sover han väldigt oroligt..

 

Å snart kommer lillen å då blir de ännu mindre sömn..

Men har jag klarat mig så här länge utan en natts sömn så borde jag ju klara 1,5 år till :) hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0