Sjukhuset

Ja idag fick jag ett mess av min gumma Erika som tyckte jag skulle komma upp till hennes jobb så hon kunde kolla mitt socker å mitt järnvärde..
Så vi åkte upp.. Sockret va jätte bra men järnet va de inge vidare me de hade sjunkit ner till 110 å jag va hos mia i torsdags å jag har följt hennes ordination av järnintaget men ändå sjunker det...
VARFÖR?????

Jag är sååå trött hela tiden jag orkar fan ingenting känner mig som en 80 årig kärring å de känns inge kul alls jag vill bara vila eller sova hela tiden :(


Jag ringde upp till förlossningen å rådfrågade dom ang mitt järnvärde som bara tycks sjunka trots att jag verkligen sköter mig när de gäller mat å allt sånt plus den där vidriga blutsaften men dom tyckte jag skulle ringa min barnmorska å rådfråga me henne så jag ska försöka få tag på mia imorrn..


Jag hoppas jag får ordning på mitt järn snart så jag kan bli lite piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0