Shopping...

Ja igår vart de en del shopping vilket va sjukt kul å sååå längesen..

Vart lite julklappar till markus, ett super fint set till lillen :), ett par vantar till putte, en stickad kofta till mig å ett par svarta leggings.. Tänkte jag skulle ha det på mig idag så jag får känna mig lite fin trots att jag är stor som ett hus hehehehehe.

 

Vi ska till västerås nån dag å kolla lite mer julklappar till Markus å till lillen..

Har inte hittat nåt till lillen än men de e ju ett tag kvar så vi kan ta Markus innan å lillen sen de har ju ingen roll sen e de lite andra julklappar kvar men inte alls många sen är vi klara å den känslan är helt otrolig :)

Jag hatar julstressens så känns helt underbart att vara ute i god tid..

 

Erika sa igår att jag kommer bli så fin i mina nya kläder min lilla skrutt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0