SÅÅÅ TRÖTT..

Jag är sååå trött å sååå orkeslös..

Förstår inte hur jag ska orka gå å vara höggravid i 3,5 vecka till om jag ska fortsätta känna mig så här.

Va hos Patriks föräldrar en sväng idag å hans mamma såg direkt på mig att jag inte mådde bra jag är jätte blek å har mörka ringar under ögonen :(

Men vad ska jag göra jag kan inte sova pga smärtorna i rygg å bäcken när jag rör mig, ibland gör de så ont så de e bara å ligga still en stund å sen förflytta sig me snigelfart och sen alla toalett besök...
Det är liksom bara å stå ut känns de som..

Jag dricker den där jäkla blutsaften innan jag lägger mig för natten men så som jag har kännt mig idag så e jag tveksam att den hjälper ett skit..
Jag har legat å vilat typ hela dagen tror jag klev upp 17:30 ur sängen å jag va svin trött då skulle lätt kunnat legat kvar å jag e fortfarande så trött blir sängen tidigt för mig ikväll å hoppas jag e lite piggare imorrn..


Ja nu har jag klagat en massa känner jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0