Sååå roligt...

Ja igår hade Markus en toppen dag..

Han va me sin tant erika från 11-18 taget typ å dom hade pysslat, lekt ute i parken å massa sånt skoj som Markus älskar så mycket...

Å medans vi va barnlediga så for vi runt i halva stan å handlade lite blommor till balkongen, lite julklappar till markus, lite nytt till badrummet, å mat å schampoo, balsam å tvål.

Å jag lovar timmarna bara sprang iväg vilket dom alltid gör när man är barnledig tycker jag :)

Sen kom Markus å erika hit till oss å då åt vi ihop allihoppa :)

Å markus hade gjort 2 tavlor en till mig å en till putte han hade ritat å sen hade dom limmat dit lite löv dom hade plockat när dom va ute jätte fina va dom så nu måste man hitta en bra plats å hänga upp dom på :)


Å idag ska Markus hem till Min farmor å busa å härja under dagen å då ska jag å putte ta en vända på stan å kolla om vi kan hitta lite mer julklappar :)
Å sen kanske de även blir å luncha ihop om vi kommer fram till nåt bra ställe hehehehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0