Lite piggare..

Ja de vart några timmars sömn inatt så jag känner mig lite piggare idag.
Sitter å dricker en massa nyponsoppa de ska tydligen hjälpa till å höja järnvärdet min kära svärmor som har forskat fram lite knep åt mig så de e bara å dricka å hoppas de hjälper :)

Har precis lagt Markus så nu hoppas vi att han sover några timmar men de borde han så som han har härjat runt här hemma :)
Min pappa har vart här på en fika han gick för kanske 10 min sen alltid lika trevligt å träffa honom :)


Kanske blir å ta en liten promenad i skogen när Markus vaknat om jag inte hinner få ont innan..
Skulle vara skönt å komma ut å röra lite på sig trots att de e sååå tungt man känner sig så duktig efteråt :)


Nä nu ska jag fortsätta dricka den grymmt goda nyponsoppan här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0