Lite kvar..

Ja nu är Markus badad våran säng är renbäddad å pappa har vart här på en fika..

Jag å putte har fått en del städat idag vilket känns jätte skönt men vi fortsätter me städningen imorrn de som e kvar att göra idag innan vi slänger oss i soffan me en massa tända ljus å lite gottis e att jag å Putte åxå ska duscha å jag ska spola rent badrummet på samma gång som jag duschar smart å smidigt :)

 

Tarja ringde idag å sa att Farmor ville bjuda alla på mat på lördag så dit ska vi om inte lillen har andra planer för oss hehehe men de har jag svårt att tro..

Å imorrn ska vi till Puttes föräldrar på middag vi har tur vi alltid kul att bli bort bjudna :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0