Läääänge..

Ja idag har Markus verkligen sovit länge..

Jag la honom vid 12 visserligen somnade han inte direkt men ändå å vet ni vad han sover fortfarande :)

Så jag har hängt tvätten startat en ny maskin å även hängt den :)

Vi har kollat på en film å ätit hunnit med en himmla massa medans prinsen har sovit..

När han vaknar är de dags för honom å få lite mat i magen å sen skulle pappa komma över efter jobbet på en fika.. Sen ska jag ner å köpa lite frukt för de ekar i våran frukt skål hahahaha.

 

Imorrn är vi bortbjudna på mat gud så jag längtar de ska bli sååå sjukt jäkla gott :)

Jag ska äta massor å bara njuta :) Sen på torsdag bär de av till barnmorskan då hoppas jag verkligen att alla värden är bra å att lillen inte är så rörlig som den va sist för de oroade mia lite.

Hon ville ju göra ett ultraljud då så då fick vi se lillen tror vi har gjort 4 ultraljud allt som allt å de e lika underbart varje gång :) Får se om de fortfarande e rörligt kanske de blir ett till på torsdag :)

 

Sitter å funderar på om jag ska starta en maskin tvätt till eller om jag ska vänta tills imorrn har inte så mycket mer plats å hänga upp tvätten på så de blir nog å vänta.

Ikväll ska jag städa ur badrummet å bädda rent i sängen tror jag. Lilleman fick renbäddat i förrgår så måste ta våran säng åxå å då blir de å byta till våra vinter täcken för de börjar bli lite små kyligt på nätterna..

 

Ska även byta ut lite kläder i bb väskan hahaha har packat ner ett set i 56 i fall man får en STOR bebis å jag e inte riktigt nöjd me de så ska slänga i ett annat å så måste kameran läggas ner för den har åkt upp ett par gånger när vi har åkt iväg med lillprinsen för den får man verkligen inte glömma de skulle ju va katastrof..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0