KAN INTE...

Jag vet att jag borde ta de lite lugnare än jag gör men jag kan verkligen inte...

De kryper i hela kroppen om jag är still för länge..

Idag har de tvättats, torra tvätten är undanplockad, diskmaskin är tömmd, några blommor är ner klippta å kastade, jag har plockat undan i både markus å jasons rum, har vart iväg å köpt ny matta till köket å de vart verkligen super fint, har vart hos puttes föräldrar på lunch, vart å handlat lite blöjor till Markus, vart hos min farmor å farfar på fika å lite lek å bus på tomten me lilleman.. lilleman har även badats. Ja de e de jag har hunnit me idag..

 

Imorrn tänkte jag ta tag i databordet här hemma om lusten finns för de är över fullt me grejer det blir lätt som en avlastningsbänk :(
Tänkte även försöka städa ur kylen å skafferit å ställa iordning allt men får se hur mycket lust å tid de finns för vi e bortbjudna till min farmor å farfar på lite mat imorrn kl 13..


Nä de va allt för mig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0