IKEA...

Ja jag vill verkligen till ikea..

Å de verkar som jag får mina pengar på tisdag å putte får sina imorrn ska se om jag kan flirta lite med honom om jag inte får nå svar i från zandra idag för vi hade pratat lite om å dra till ikea men får se vad hon säger..

 

Vill köpa lite bättre haklappar till Markus nu när han ska börja äta själv, fylla på me lite ljus å sen kolla lite ramar å så har dom ju en massa annat man alltid stannar till å tittar på :)

Skulle även vilja till nisses å leksaks affärerna där å kolla lite julklappar till markus å lillen i magen för de e i princip bara dom kvar som kommer kosta en del..

Sen är de 2 andra julklappar men dom kostar inte i närheten av vad dom till våra barn kommer att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0