Grappa..

Ja kl 18 ikväll ska jag träffa jobbarkompisarna utanför grappa.

Vi ska nämligen äta där ikväll, vilket ska bli super trevligt..

Ska bli skönt å komma hemmifrån ett tag åxå å bara få koppla av de e jag allt värd :)

Men jag har kollat på Grappas meny å helt ärligt så är det inget som lockar så jag vet inte alls vad jag ska beställa :( Får se vad det blir när man väl sitter där me menyn i handen å måste bestämma sig..

Hoppas de blir nå gott jag väljer annars blir ju hela kvällen en STOR besvikelse.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan

Ha så kul ikväll med dem. Skönt att få vara borta från hemmet ett tag. Kram

2010-10-15 @ 14:10:07
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0