Förlossningen..

Ja nu börjar de närma sig förlossningen det är väl typ bara 3 veckor kvar jag har inte riktigt koll på dagen så där men vet på ett ungefär hehehehe.

Å nu börjar folk fråga mig om jag är nervös eller om jag börjar bli å jag kan bara svara nej inte ett dugg för jag e verkligen inte ett dugg nervös.

Jag har ju redan gått igenom de en gång å vet hur jävla ont jag kommer få när det väl är dags men vissa tror att jag kommer föda 1 vecka för tidigt å att jag kanske inte alls känner av när de e dags denna gång så vi får väl se hur de blir me de men jag räknar me att få lika ont som när de va dags me markus för då har man ju förberett sig på de värsta i alla fall :)

Nu är det även lite blandande meningar angående lillens kön hehehe alltid lika kul å höra vad folk tror :)

Jag vet ju vad Putte å jag tror så ska bli kul å se va de e för en liten som tittar ut :)

 

Längtar tills jag får slänga på lillen lundmyr setet som h*n ska få av sin gudmor Erika..

Gud så gulligt de kommer att bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0