Foglossning..

Ja igår va vi hos barnmorskan..

Mitt järnvärde hade blivit väldigt dåligt så jag skulle börja me både blutsaft å järntabletter :(

Å degjorde mig väldigt nere för jag får så himmla ont i magen av tabletterna å blutsaften är bara så vidrig..

Å min foglossning blir ju inte bättre den heller :( Har himmla ont i hela bäcknet å underlivet å ibland sätter de sig i ryggen inte skönt men bara å bita ihop.

De e ju inte så långt kvar nu typ 3,5 vecka bara så de bord gå fort..

Å sen va lillens huvud fortfarande väldigt rörligt vilket beskymmrade barnmorskan lite. Hon v inte riktigt säker på om de va huvudet hon kände så vi fick göra ett ultraljud :)
Men de va huvudet men hon ville hålla extra koll på de nu.


Ja de va lite om vårat besök hos henne å jag va rätt nere igår vilket jag är fortfarande tror jag.
Men tror de beror på att jag är så trött hela tiden..
Kan ju inte sova får oftast ondast natte tid å sen alla jävla toalett besök man måste göra så sömnn är de inge vidare med å jag vet att jag blir väldigt nere å grinig om jag inte år sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0