Ett par timmars sömn..

Trots att jag gick å la mig tidigt igår aå vart de bara ett par timmars sömn även denna natt :(

Kunde så klart inte somna direkt när jag la mig, sen vaknade jag till när putte gick ut me Jason å låg sen vaken ett tag sen när krogarna stängt va de ett jävla liv ute sen efter ett tag vart de även ett jävla liv i trappen..

Jag hör hur en tjej upprepar gång på gång "Släpp mig" Å de reagerade jag på så jag väcker putte å ber honom ta på sig å gå å kolla vad det är som händer.. Men jag slänger på mig min morgonrock å rusar ut i trapphuset för å se vad det är som händer, å killen försvinner fort som tusan å upp kommer en gråtandes tjej me strumpor å jag frågar vad som har hänt å hon säger rätt berusad jag ber så hemskt mycket om ursäkt å går in i lägenheten bredvid våran å när jag kommer in igen då står putte påklädd ihallen väldigt trött..

Sen kommer killen tillbaks å smäller i porten där nere ett par gånger så de va himmla svårt å sova å sen kl 7 vaknar markus pigg som tusan så då va de bara för mig å gå upp å putte ligger fortfarande å sover.. Undra när de e min tur å få sovmorgon????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0