...

Ja då har man försökt få tag i sin barnmorska som va lika lätt som jag trodde :(
Får nog åka till farmor en sväng på förmiddagen så kan jag låna deras telefon för nu har jag typ ringt upp pengarna på både min å puttes lur utan att ens ha kommit fram lite irriterande att dom tar betalt trots att man inte kommit fram men men inte mycket att göra.

Inatt har jag sovit vaknat 1 gång å gått på toa bara men jag e fortfarande så sjukt trött fattar inte borde man inte bli lite piggare när man sovit???



Imorrn ska jag ut och äta med jobbet dom ringde igår å sa att dom ville ha med mig om jag orkade å klart jag orkar med de hehehehehe.
God mat å sen träffa jobbarkompisarna ska bli riktigt trevligt.
Ska välja maträtt me omsorg hehehehe nå riktigt gott ska de bli i alla fall :)
Å så ska jag njuta av varje tugga jag är verkligen sååå sugen men de e ju imorrn så jag överlever nog tills imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0