Dagis...

Ja idag kl 10 så hade vi tid på nålmakarens dagis för en rundtur..

Å jag är verkligen så nöjd med att vi har valt det dagiset i första hand..

Jag gillade fan allt, lokalerna, dom som jobba där, barnen va verkligen hur gulliga som helst..

Markus drog iväg å lekte me andra barn å utforskade alla rum direkt de va inte ens som han brydde sig om varken mig eller Putte.

Personalen va jätte gulliga mot Markus.

Vi va där i nästan 1 timme å under den timmen kom inte markus till oss en enda gång så han kommer ÄLSKA att börja på dagis å jag hoppas verkligen han får börja på nålmakarn för det är där vi vill ha honom..

 

Allt kändes så jävla rätt å det ska det göra för att jag ska känna mig trygg å lämna min ögonsten där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0