Dagen..

Ja jag bestämde mig för å ringa upp å prata me ena personen som detta strul handlar om men han svarade inte men ringde upp mig senare..

Å när jag frågade honom om han hade sagt så som det sägs då svarade han Nej så har jag inte sagt..

Så de känns skönt att jag frågade honom i alla fall...

 

Sen åkte vi till Min farmor å farfar på en fika å både Markus å farmor vart lika glada av å se varann :)

Sen fick jag äta hennes underbara köttfärs soppa gud så god den är. Jag fick även med mig lite hem vilket man absolut inte tackar nej till.

Jag har verkligen världens underbaraste farmor å farfar :)

 

Efter de drog vi till min faster å hennes gubbe å där pratade vi lite om min graviditet å om jag är nervös inför förlossningen osv de va lika trevligt som vanligt.

Sen vart de hem göra lite mat äta, plocka undan göra markus klar för natten natta honom å sen slå sig ner här :)

Ja så har typ min dag sett ut :)
Får se vad morgondagen har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0