Dagen...

Ja i förmiddags va vi hemma hos Erika på en fika lika trevligt som vanligt å träffa henne sen hem strax efter 13 å ge markus lite mat å få honom å sova en stund å då passa jag å putte på å kolla en film sen när markus vakna så startade jag en maskin tvätt å så åkte vi till Maxi för å handla hem lite mellanmål till Markus å efter de åkte vi hem till Puttes föräldrar en stund å Markus härjade loss rejält me sin farfar som alltid ;)

Sen därifrån ringde vi Thai Classic å beställde mat sen åkte vi å hämta maten åkte hem å åt å nu sitter Markus i badet å jag har en deg på jäsning ska nämligen baka lite matbröd ja de va våran dag det :)

 

 

Imorrn är jag både barn å kill ledig :)

Markus ska hem till min farmor å farfar å Putte ska hjälpa Mikkey å Zandra att flytta så vi får se vad jag hittar på då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0