Dagen

Ja den här dagen har bara sprungit iväg trots att jag gick upp 07:15 imorse.

Vid 11 taget åkte vi å handla de som fattades till middagen vilket va en del eftersom vi ville äta tacos idag å gott va de vill jag lova.

Sen åkte vi till växtriket å köpte 2 lyktor sen messade erika å fråga om vi ville komma över en sväng innan hon skulle iväg å jobba så hem å lämna av grejerna å sen tog vi en promenad hem till henne de tog lite längre tid än vanligt att gå för jag e inte riktigt lika snabb nu så här på slutet hehehe men fram kom vi.

Vi fikade snackade en massa skit å så fick putte träffa hennes kille andreas som är här nu men han åker hem imorrn bitti..

Jag tvättar en maskin nu ska hänga den när den e klar sen ska jag nog bada Markus ikväll å sen ska jag ta en VARM å LÅNG ducsh ikväll de behövs har haft lite ont under dagen men inget å klaga över me tanke på smärtan som kommer komma sen när de e dags :)

 

Ska försöka ta disken åxå får se om jag orkar de ikväll eller om jag spar den tills imorrn...

 

Nä nu har jag inget mer att skriva så bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0